5 Eylül 2008 Cuma

Nerede Başlamıştı Hikaye ?



Nerede başlamıştı HİKAYE belleğimdeki tüm harfleri yitirdiğim yerde
mi? saçlarının sarısı mı odamı aydınlatan yoksa şu zavallı lambamı?
Korkmana gerek yok bileli değil HÜZÜN bıçağımın keskin yanı. Nerede
başlamıştı hüzün? Sağ bileğindeki sargıyı güvercine benzettiğim yerde
mi? hani sen güldüğün gün yeniden sevecektin insanları. Ben mi
kaybettim gülüşüne giden yolları yoksa sen mi unuttun sevmeleri.
Nerede başlamıştı YALNIZLIK? Beni sana getiren trenin soğuk
demirlerinde mi? yoksa hala kanıyor dediğin yaralarında mı? Nerede
başlamıştı yağmur? Senin gözlerindeki bulutta mı? Benim anlattığım
masalda mı? Henüz bilmiyorsun üstelik bir şiirden çıkıp geldiğimi.
Nerede başlamıştı yaşamak amaçlı yapılan intihar? Senin iki kalem bir
kâğıt evinde mi? yoksa benim LAL kalmış dillerimde mi?
Ama isteseydin dilsizde sevebilirdim ben seni. Nerede başlamıştı
YAŞAM? Parmağına minik bir kuş kondurduğum yerde mi? saçlarının
tellerinde mi? ya da isminin şiir olduğu şehirde mi? nerede başlamıştı
SUSKUNLUK? Yeni bir alfabe bulduğun yerde mi? yoksa sol tarafında mı?
Bozulsun diye bu sessizlik alkışlıyorum kuşları, kedileri, seni,
hayalimdeki martıları. SÖYLE NEREDE BAŞLAMIŞTI…

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa