5 Eylül 2008 Cuma

Ama, En çok Tattığım Sevgiye Doyamıyorum



Aynı Şehirde Olmadan Bir Sevdayı Sürdürmek Ne Zormuş
Sabahın İlk Işıklarıyla Seni Duşledigim Bir Sehirde Bulamamak
Evimin Önünden Asla Gecişi Görememek
Yada Tesadüflede Olsa Asla Karşılaşmama İhtimalini Duşunmek
Uzakdan Uzaga Yakalanma Korkusuyla Da Olsa
Bakışarak Birazda Aşkın Verdigi Saflık Ve Huzurla Tebessüm Ederek Gune Devam Edememek....


Yaşayamadıgımız Eksik Duygulardan Sadece Bir Kaçı Bunlar...


Yanlız Dolaştıgım Sokaklarda Soluklandıgım Yeşilliklerde Sensiz Nefes Aldıgım İçin Affet Sevgilim


Elbet Sana Dönecegim Ve Hayaller Gercekle Buluşacak…
Ruzgarlara Ezberlettim Yanlızlıgımı Savrulup Seni Bulsun Diye
Sıla Gurbet Hasret Özlem Ne Varsa O Oldun Bu Bedende …


Seven Sevdiginden Asla Yakınmaz....
Senin Özlemin Bile Guzel Ey Sevgili...


İstersen Durmadan Adreslerini Degiştir
Benim Gonlum Bulmuş Bir Kere Dogru Adresi Ne Çıkar…
Sen Buralarda Yokkken Kırık Hep Bir Yanım Kalbimse Yarım
Her An Senle Dolmayı Ve Omrumun Boyle Solması Suan Tek Dilegim..


Şimdi Bu Dileklere Bir Mum Yaktı Sarıkelebegin
Karanlıklar İçinde Yazdım Sana Bu Cümleleri Birazda Huzun Eklendi
Bilirisin Gözyaşlarımı Tutamam Boyle Zamanlarda Onlardanda Kattım Biraz...


Şu Kısacık Ömrümde Aşkıda Tattım İhanetide Kalabalıklar İçinde Yanlız Kalmayıda
Ama En Çok Sende Tattığım Sevgiye Doyamıyorum
Gözlerinin Karasında Dalıp Giderken….


Altında Yatan Bembeyaz Hiç Lekelenmemiş Yuregini Goruyorum
Çocuk Masumlugunda Bana Gulen Suretin
Butun Kirlenmiş Duygulardan Sıyrılıp
Bunca Pisligin İçinde Tertemiz Kalan
Seni Seviyorum.......
Biliyorum Bir Gün Bize De Ayrılık Var Ya… Et İle Tırnak Ayrılacak… Birbirinden Ayrı Yaşayacak İki Yürek Olcak..


Önce Senin Gözlerin..
Önce Senin Nefesin..
Ömrümün Sonuna Kadar Tek Önceliğim...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa